En runda In the town

Det blev en tapper skala som mötte upp mig. Men en trevlig sådan :-)

Käkade lunch med Hanna och hennes son Emil idag.
Det hände en liten olycka... fick nämligen heeeeela Emils måltid över mig. En kaskad kräka.
Men vaffan gör det? Lite mjölkersättning. Lutade lite surt.
Om det bara var för luktens skull så hade jag nog inte behövt köpt en ny tröja... men eftersom att det runnit ner i bh-partiet och hade valt att stanna där. (bra uppsugningsförmåga märkte jag i provhytten när jag bytte bh) Som tur var hade jag med mig en trasig bh som jag ändå skulle byta. Det var som gjort för en kräka idag.. hihi

Jag tänker inte ta kräkan på ett annat sätt än ett välkomnande.
"Hej, jag heter Emil och jag gillar dig" bluuuuuup. För alldeles precis innan måltiden så fick jag ett bedårande smile!

Sen hans det inte med så mycket mer.
Jag hade kunnat gått runt i den stora staden hela dagen.. men kände att, när Jonas ändå är ledig vore det ju mysigt att komma hem oxå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0