Det trodde jag aldrig

Det trodde jag aldrig om mig själv... (sitter å tänker tillbaka på gårdagen)

Igår var jag inte direkt vacker som en sommardag. Jag såg ut som ett stök.

Jag såg ut så, som jag sa, att jag aldrig skulle tillåta mig själv att se ut.
DE NI!

Lite halvskitigt hår, osminkad, runkisar, tofflor, en lång kofta (som J förövrigt hatar), ingen bh, ingen deo och oborstade tänder.
KAN DET BLI VÄRRE?
svar JA!!! Lägg på 10 kilos övervikt!

När jag vandrade ner på stan hade jag iaf tvinnat upp håret i två flätor och bytt ut långkoftan mot en hood-puma-tröja och satt på mig en bh. Sen västen på och glajerna i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Skärpning Lina! ;)

2008-04-01 @ 19:42:26
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0