Dagens bestyr

Idag har jag iaf fått mycket uträttat.

Ringt dagiset och bett om en titt.

Lämnade in Speldosan till Labanmobilen som pajjat. Som inte alls var köpt på babyproffsen här i Norrtälje... men försäljaren för just det märket råkade befinna sig i butiken och blev jätte nervös när kassörskan bad honom ta hand om "fallet".
-VA? jag? Nej, nu blir jag nervös, sa killen. haha
Jag lämnade in den gamla och ska få en ny skickad till butiken som det bara är att hämta ut :-P

Sen lämnade jag tillbaka nästan alla kläder som jag köpte på H&M igår. Jag hade packat på mig en trave, men E tyckte inte att det vara så plesant att sitta still i vagnen så jag köpte allt och provade hemma. FELSYTT alltihopa nästan.

Sen han jag med att shopa en svart byxa jag tänkte ha på mig imorgon, dagen till ära. Efter det råkade jag hamna i butiken bredvid och hittade en jätte fin skjorta. Á 320kr. Vad gör man när det står Lina på den?
Så nu är outfiten klar för i morgon :-P

När shopandet var klart så traskade jag uuuuuuuuuupp för den branta backen och in i en färgaffär. Där jag tog reda på allt inför mitt andra projekt. MÅLA SKÅPSLUCKORNA. Men det är ju inte bara att måla...
Pilla bort plastfilmen, täcka igen hål med spackel, slita, rugga upp ytan, tvätta... och SEN MÅLA först grundfärg, sen två gånger med vanliga färgen.
Aja, får jag en helg på mig utan avbrott så ska nog det här lösa sig!
När ska jag ha tid med det?

Jag han dessutom snacka ett bra tag med Lajsa. Om allt mellan himmel å jord. Det är ju inte så att vi inte pratat på länge.. nej, det var väl i går vd jag minns. Att det finns så mycket att prata om.. det är ju helt otroligt!

Nej nu ska jag se om det finns nått vettigt att göra här hemma innan Jonas kommer hem.
Hade gärna varit på den enda innebandyträningen i veckan idag.. men men, en barnvakt serveras tydligen inte på silverfat.

Puss å hej, galon-grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0