Bil-provar-dag

Idag har vi provkört en Opel Astra.. en sån jag skrev om nedanför.
Den var toppen!

Har även varit på banken och fått ett litet lån beviljat :-)

Nu på fredag bär det av till Uppsala för att titta på bilen på bilden nedanför!!

Det hände en så knasig sak när jag ringde bilfirman som säljer just den bilen.
Jag kände igen killens röst i andra enden av luren. Det var nånting med fnissen och skrattet. hmm..
Efer ett tag var jag tvungen att fråga vad han hette.. jo, Daniel.
HAHAHAHA det var en gammal storvretabo som jag varit klasskamrat med lite till å från.
Hur stora är oddsen att det här skulle hända? hihi
Paffa vart vi iaf :-D

Kommentarer
Postat av: Micaela

det skulle va jättekul att se hur elliott är med max =) och hur max reagerar på honom. på återträffen med föräldragruppen satt han och tittade massa på bebisarna i närheten =)

2008-04-10 @ 13:39:50
URL: http://micaelasruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0