Här var det blött...

Fattar inte, allt är blött... smack surt.... Elliott dreglar så in i nordingen... det har har gjort sen han var tre månader.. men nu är det koppiösa mängder.. + att han är förkyld stackarn... byter ju kläder stup i kvarten för att han blir så blöt... det går åt endel kläder..
tänk om man själv skulle gå runt å dregla på allt (å alla) smaka på allting.. som bordsskivan, folks tår, golvreglar, och stolsben.. vad världen skulle vara kul!?! :-)
nu kom jag på.. svärmor kom hem från kina i helgen å hon hade köpt massa fina kläder å smycken.. hon visade mig ett pärlhalsband, som jag fick lust att bita på... hmm mycket märkligt.. jag vet att man biter på pärlor för att känna hur om dom är äkta (proffsen alltså) men varför skulle jag vilja göra det?

jag och lill jotten har varit på en tvådagnars tripp till mormor och varit på Tuns... WOW va jag shoppade.. inget till mig(eller jo en ögonskugga) men tonvis med kläder till guldklimpen!!! + en blandgodisask till min äldsta guldklimp

å JÄVLA BYGGJOBBARE!! vi har precis fått fönstren utbytta. då kommer som å skräpar ner, förstör tapeten och gör hål i sidan av fönsterkarmen och tar våran sopkvast.. en liten pettitess, men ändå! så gör dom inte klart arbetet utan 2 veckor senare kommer dom tillbaka och ska sätta karmar å lister runt fönsterna. då har dom tjatat om att få komma in.. men det har inte passat oss, så igår kom dom in för 5e gången, jag gav dom nykel å sa att dom kunde börja nu å imorrn för att då är vi ändå inte hemma.. åh va bra sa han då!
så kommer vi hem idag... då har dom bara rivit lite i isoleringen, som förövrigt ligger i hela lägenheten pga våra kissar. så nu måste dom komma in i morrn med.. vart ska vi ta vägen hela dagen då?? jälva skit!!

så nu har jag fått klaga av mig lite :-D

puss å kel griskamel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0