Patetiskt...

Det är patetiskt... gu va e det jag gör egentligen.. nu såhär i efterhand.. hoppas J kan förlåta sin feta hemmasambo, grå/trist/tråkiga småbarsmamma som inte är värld ett skvatt, för att hon har så dåligt självförtroende!?
vilket påhopp jag gjorde... gu vad min svartsjuka och mitt dåliga självförstoende kan ställa till det, får se hur det här reder sig.

och en till sak som är patetisk är att jag gör som jag gör.. gråter å oroar mig för framtiden.. herre gud!! gaska upp dig kvinna.. eller ja, fetto arsel! upp å stå på benen för faan!! snart ska du genom gå nånting du föraktat men samtidigt längtat efter så länge du kan minnas. då måste du vara stark!! du har en son att ta hand om också.

så nu har ena sidan av mig talat.. till den andra.

åhh jag önskar jag kunde vara problemfri.. som alla andra
*ler* haha.. nej jag vet, alla har sitt! nej nu framöver vill jag bara skriva om roliga saker här... sånt man kan skratta åt!! som Em t.e.x. jag skrattar väldigt ofta när jag läser hennes blogg... vilken kul vardag hon har..
Som jag sa till Joh här om dagen..
Det gäller att se det roliga i det hela, i det lilla!!
 sån är jag egentligen.. tror mig! det går att vrida till allt :-)

jag ska försöka bättra mig!!

puss å kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: Hårkaparen!

Lina du har en rolig blogg du me...det är kul att du skriver så ärligt..fortsätt så.
puss på dej:)

2007-11-15 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0