Full rulle...

ojoj.. hela veckan har bara sprungit förbi! Jag har varit och hälsat på L med familj, tokmysigt! sorry att jag förstörde er morgon sömn (E, elvispen, dångade huvudet i väggen) Iiiiiiiiiiii som gjode att O vaknade... ojoj... välling tänkte jag var bra.. diiiing diiiing diiiiiiiiiiing sa micron(gick inte att få stop på ljudet). skrev ett mess till min lover vid 4 tiden... sov kanske 4 timmar här å där... konstigt att man var människa dagen efter.
men den dagen gick den med... upp till gränby, käkade onyttigt till 1000, där vi träffade Es gudmor, alltid kul att träffa henne :-) hon skulle senare iväg på möte, å jag gick ut och gick en sväng med Sa runt 4H och ishallen. å på den svängen hände det saker
 
1. jag fick veta att en viss person är gravid (lycka)
2. jag budade 1 230 000kr på en lgh
3. gick förbi, mot min vilja, 2 polisbilar, 2 poliser och en stoooor schäferhund
4. schäfern bajsade, hade sen polisen plockat upp bajsen??!?!? NEJ...

sen bar det av mot IKEA... mitt andra hem! Es gudmor handlade ramar för typ 1 å 2!!! det var ingen lätt match inte.. hon möblerade om helt enkelt.. man vill ju inte ha ramar som är kantstötta... leta å leta å letade, tillslut var hon nöjd!
sen bar det av hemmåt! I bilen var radion på... 106,5.. jag höll på att skratta ihjäl mig... Vaaaaoooo? jaaoooo? Fredrik i bonde söker fru blev intervjuad... man hör ju knappt vad människan säger!?!? knappt att man hör på tv.n.. inte mycket lättare på radion då! jag var tvungen att ringa Li å berätta!!

tjofadderittan....

Kommentarer
Postat av: Anna

Fredrik e rätt skön faktiskt, diggar honom :) Vem e gravid nu då? Hinner ju inte med alla graviditeter.... Kram

2007-11-09 @ 18:34:42
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0