Helt otroligt!

Det här är inte möjligt! Igår kväll när jag satt här och plinkade lite... E sov och J var ute och sprang. Skönt... lite tid för sig själv :-)
Jag hittade ett litet test med en massa ironi i. Ett test där man kan uppskatta sig själv pengamässigt. JAG VET, det är sjukt.. men det är ju bara en kul grej!! Jag trodde inte att jag skulle få ett bombnedslag här på min lilla sida..

Rubriken var "Uppskatta värdet hos dig själv". Hela 351 personer tog sig till min lilla sida.. tur att jag precis gjort om den... haha :-D

Men inte EN ENDA kommentar... är detta möjligt?? Antingen så blev folk besvika... dom hade antagligen velat läsa någon i stil med "var dig själv" "folk tycker om dig för vad du är" osv. Det skulle jag ju ifs kunnat ha skrivit för jag har såååå mycket teorier i ämnet... ska nog ta mig en funderare i det hela. Aja. Eller så vart dom arga och inte kunde hantera lite ironi. hmm.. mysko, folk har ju inte dragit sig för att säga vad dom tycker förrut! Eller så kankse kopierade dom testet och la ut på sina egna sidor :-) hihi...

Här ser ni bombnedslaget!

image39

Kommentarer
Postat av: LouiseS.A

Tyvärr är dem 351 st en och samma person kanske. Den röda stapeln är alltså sidvisningar över huvudtaget. Den blåa stapeln är per person, eller per dator. Så för att veta hur många personer som kollar din sida så ska du kolla den blåa stapeln. För att se hur många gånger någon har gått in på din blogg, vare sig det är en eller hundra på en dag, så är det den röda stapeln.
Hoppas jag förklarade så att du förstod!
Kram Louise

2007-12-19 @ 11:24:54
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0