GOTT NYTT ÅR!

Näst sista dagen på det här året... men OJ OJ OJ va händelserikt det här året har varit. 
E föddes och jag har snart varit hemma i ett år... tiden har gått såå fort. Det har nog varit den mest händelserika året i mitt liv.. låter inte som att det har hänt så speciellt mycket.. men alla ni mammor och pappor därute ni förstår precis vad jag menar :-) tänker på er som ska bli föräldrar snart.. Oj oj oj vad ni har att se fram emot!! *lite avis*

Börjar att bli lite nyfiken på vad nästa år har att erbjuda... Kommer jag att jobba eller plugga? Det mest underbara som kommer att hända är iaf att E kommer att göra sina framsteg i utveckligen och det vill jag inte missa med en millimeter. Kankse ska ta och bli hemma-mamma.. neeej, alldeles för långtråkigt! Men jag vill iaf kankse kunna jobba 75% så att jag kan få så mycket tid som möjligt med E :-) Nån resa vore trevligt också.. Vietnam låter exotiskt! Men först å främst ska vi firra klart köket. Dit kommer den mesta kosingen att gå... kan ju hoppas på att man lite tillbaka på skatten.

Nej nu måste jag sätta igång med dagen bestyr. Spika upp tavlorna i Es rum, sy kuddfodral, handla lite, duscha och sen mysa med min familj.. det harjag på listan idag. OJ hoppsn höll på att glömma. VI har ju tvätt tid idag oxå.. OJ OJ å nu kom jag ju på Jonas Far med familj ska ju komma på middag.. nej, nu har jag inte tid at sitta kvar här längre... Lasagne, med 4 olika sorters ost eller civapcici?? Jag röstar på det senare alternativet.. men J han är fast bestuten om lasagnen.. aja.. vi får la se!!


Folk kommer och går
Men riktiga vänner dom består
Nu ska jag tacka för mig
Med att skicka en Puss till dig
Åren bara går och går
Hoppas vi ses igen nästa år

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni får ta och skaffa en till liten nu medan ni ändå är igång så har du fått nog sen =P

2007-12-30 @ 17:07:19
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna

Förstår att detta år varit mkt händelserikt =) Vi får se till att ses mer nästa år! Kramis o gott nytt år!

2007-12-30 @ 20:12:13
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Lajsa

Ja det blir svårt för dej att toppa det här året. Iofs tror jag stenhårt att du kommer att vara nocked up innan nästa år e slut :-) Själv e jag himla nöjd med att jag lyckades hålla mitt enda nyårslöfte, att inte bli på smällen i år !!
Ses ikvällPussen

2007-12-31 @ 06:11:16
Postat av: Hanna

Heej :) Hur var nyår?
Full fart hos lisa?

2008-01-02 @ 07:26:22
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Det låter ju jättetrevligt! Mindre kul med magsjukan.. var kom den ifrån? E klarade sej med andra ord?
Jag var på fest med 50 åringar men det var trevligt. Gamla vänner till familjen. ungefär vad jag orkade med. kl 1 fick jag superont i magen och fick slita min mammas sambo ifrån den andra efterrätten för att åka hem.
tror det blir extra jobbigt i magen när jag dricker läsk. gör aldrig det annars :)
Känner du dej pigg o kry nu?
Kraam

2008-01-02 @ 21:16:23
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Matbröd är det något du behärskar? :)

2008-01-03 @ 11:43:09
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0