Det är inte lätt...

Det är inte lätt det här med utseéndet på sidan.. jag har klurat å klurat.. men nu tror jag att jag får nöja mig...
Så varför inte dela med sig av sin lärdom?? Alla timmars slit för att komma på vad "head backround" betyder osv.. många timmars slit.. haha
Nu vet jag att An sitter och hålller på med precis samma sak.. så varför inte dela med sig av sin kunskap... hon fick hela min kod att leka vidare med :-) och en ordentlig genom gång av vad det mesta står för.. haha

VAD SKA MAN MED KUNSKAP TILL OM MAN INTE DELAR MED SIG AV DEN?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är dig evigt tacksam kompis!

2007-12-30 @ 20:07:50
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0