LCHF

Mitt liv levs nu efter LCHFmodellen. Low Carb High Fat.

Det braiga med det här är att man ändå får äta gott :-) och så mycket man vill!

Jag har hittat på massor av goda recept och även tittat i kokböcker.

Hela första veckan var helt ok. Bajja att man inte får äta glass, bajja att bakning inte får vara en hobby under en tid och bajja när sambon smäller i sig sweizernöt mitt framför ögonen på mig.

Men -3kg i slutändan och flera centimeter på kroppen försvann.
Wow! Med denna känsla klev jag gladeligen in i vecka två. Med denna känsla stod jag över tårtan på jobbet idag... Typ!

Sen har jag medvetet fuskat en gång.................. Med ett äpple! Svårt att hålla sig ifrån frukten. Men hellre det tänker jag............... Än en chokladkaka!

Choklad får jag äta, men inte riktigt den jag vill. Enbart 70%.

Favvo nu är chokladmoussen med jordgubbar och rostbiffen med de stekta grönsakerna. Det skulle jag kunna äta varje dag... Och vet ni va?! Det f å r jag :-D


Kommentarer
Postat av: Joss

Riktigt bra kämpat Lina! bara kriga på nu ju, förta veckan är ju jobbigast. Sen faller allt in som rutin :D

2012-09-15 @ 09:06:34
URL: http://kvarfordh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0