Skiftarbete

Denna helg har gått i arbetets tecken. Både jag och J har dragit av helgens alla nätter på raken... Det är tufft! Inte minst nu när man ska vända på steken och börja jobba dag, om nån dag...

Barnen har varit hos kompis och far och morföräldrar. Vad hade vi gjort utan er!? :-) vi gör på detta viset för att få några fler helger ihop... Istället för att två helger ska gå åt till att någon av oss är hemma med barnen själv och den andra jobbar. På det här sättet får vi mer familjetid :-D

Nu saknar jag mina pojkar så att hjärtat skriker!! Nu ska jag försöka sova om en stund så att det kan bli morgondag så fort som möjligt :-)

Men sooom vi sovit denna helg, helt makalöst! Tio timmars sömn i lördags och nästan nio timmas sömn i söndags! Jag kan ärligt säga att det inte har hänt sedan Elliott föddes. Nu återstår det att se vad måndagen bjuder på ;-)

God morgon för en del och godnatt för mig!

Innan jag dejtar John Bjund ska jag bläddra igenom den senaste porrtidningen i mina ägor...




Kommentarer
Postat av: Hannah

Din snuskhummer (m tanke på tidningen;-))!

2012-10-24 @ 16:14:13
URL: http://endag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0