Inga riktigt lyckade saker kommer utan missöden

Måla måla måla...
Tre gånger behövdes för att trappelitrappen skulle fatta att den skulle bli viiiit! Det tar lååång tajm. Vinklar och vrår och det är olagligt med dropp. Men vissa slapp jag visst inte undan :-/ min perfektionism är lite sårad över det. Möjligt att bara jag vet vart dem sitter... Vi får la se :-)

Jag tänkte inte berätta om missödet när jag spillde ut ca en halvliter färg på golvet. Nej, det var en alltför kladdig historia... Tanken som slog mig ganska snabbt var "Hur får man upp färgpölen?"
Joråsörrusatt. Man har väl två händer att arbeta med...
Tackar gud för att katten var utomhus, karln var på jobbet och barnen sov för oj oj vilken geggamojjahistoria det blev.
Vill även tacka gud för vattenlöslig färg!

Inga riktigt lyckade saker kommer utan missöden :-)

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0