Eekkoooo

Hallåå låå ååå ååå

Herre vad det ekar här!

Men i mitt huvud snurrar mest Subjektiv och Objektiv rekvisita, uppsåt, oaktsamhet, handling o effekt.
Tusen miljoner olika paragrafer och lagar kastas emot mig och jag börjar känna att utrymmet för nylärdom snart är slut.
Hur gör man då?

Nä sånt här vill ni inte läsa om.. Så då får det förbli tomt någon dag till ;-)


Förövrigt har jag fått antibiotikadroppar för ögonen och på ett dygn var det mycket mycket bättre :-)
Kämpar på med dom fyra gånger per dag... Snart så är dom back on track!

Pössen på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska börja med Samhälsskunskap idag och läsa om lag och rätt, fast på åk 5 nivå ;)

2012-05-16 @ 07:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0