Godnatt min stad

Godnatt min stad!

Jag är slut som skiftarbetare, småbarnsmor, fotograf, sambo och vän.

Jag hoppas kunna finna balans i det hela fortast möjligt.
Är inte det minsta glad över det jag hinner med, utan har bara dåligt samvete över saker jag inte får gjort.

Fotandet är den enda fristaden just nu. Skapandet gör mig lycklig!

Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet efter en helgs nattjobb.
Wish me luck!
Hittills har det inte gått nå vidare. Klockan är 00.30 och jag kniper ihop ögonen hårdast möjligt för att lura hjärnan att jag är trött...
Men nähä...

Snart vaknar barnen och det är dags för frukost, påklädning och dagis. J jobbar dag imorrn och jag är ledig.

Borde sova nu...

Godnatt min stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0