Whitney

Whitney är död.

Det vet vi alla vid det här laget.

Tragiskt. Mycket tragiskt.

Vilken pipa världen har gått miste om... Eller gick världen redan miste om den för flera år sedan när hon började knarka ner sig totalt med sin make Bobby Brown?

För mig har hon varit borta länge. Hon gjorde en knagglig comeback hos Oprah för några år sedan. Det såg jag... Och det lät för jävligt rent ut sagt.
Stackars människa.
Det sågs nästan ut som ett desperat försök till att samla in pengar till mer droger... Kommit på att hon levt upp sin förmögenhet och behövde mer cash.

Whitney kommer alltid att vara mellan och högstadiets bästa tryckarlåtar för mig. Även kommer denna kvinna ALLTID att påminna mig om en viss biltur, med den bästa av dom bästaste Hölena.
Vi hade spelat bilbingo in på sena kvällen och var påväg hem.
"Aj vill alwajs lav ju" ljudades ur högtalarna. Vi sjöng såklart med.
Mitt in i de högsta av de högsta tonerna vrider kvinnan ner volymen. Wtf!
Och jag som samlat kraft till den milda grad, för att kunna hänga med i tonerna, ljudar ut...
"And aaaaajjjj-iiiiiii-aaaajjj-iiii-aaaaaj will åålwaaaaaajs löv juuuuuuu..."
Där någon stans märker jag att Hölena inte alls sjunger med utan pratar i telefonen.
Chefen... Eller något.
Som undrar vad i hellskotta det där var??

Som sagt vilken pipa.

Eftersom att jag alltid sjunger och lär mig texter snabbt så har jag på något sätt fått ett smeknamn efter den där händelsen.
Lina Whitney Östlund
Angenämnt!

Whitney kommer alltid att leva vidare genom sin musik. Låt det bli det man kommer ihåg av henne :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra Lina, man ska inte skämmas för röst! =) Mycket fin bild på dig <3

2012-02-13 @ 19:15:48
Postat av: Hannah

Jag vet inte riktigt vad du var ute efter att säga, men om man verkligen tänker på det - är det inte helt sjukt att man bryr sig så mkt att man lägger om tv-tablån?! Kanske jag som tycker världen är alldeles för ytlig.. Jag ser dessutom inte grejjen med att film"stjärnor" och musik"stjärnor" ska tjäna så äckligt mkt pengar på en film, serie eller ett album medan stora delar av världen svälter.. :/ Men tack o lov så är det ju några av dessa som skänker mkt av sina intäkter! :)

2012-02-14 @ 10:03:51
URL: http://blogg.mama.nu/endag
Postat av: Hille

Alltså Lina Whitney Östlund, jag sitter hemma och småfnittrar för mig själv. Det tillfället är top 3 av roliga händelser i mitt liv! Underbart!! Änd aaaaaiiijjjjaaaaaa Will always lavv joooooo:-)

2012-02-16 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0