I ♥ innebandy

Jag har börjat spela lite innebandy igen.
Å det får mig att bli så jäkla glad.
Hur mycket energi jag än gör av med så kommer jag hem med åter 1000 gågner mer energi än när jag åkte hemifrån :-)
Jag älskar sporten. Fart och fläkt!

Börjar om från noll igen. Eller egentligen noll-noll.
Det är såklart fortfarande inte alls som förr.
Nu har jag en bastant hydda att bära runt på. Det gör att man inte alla gånger är världens smidigaste och inte alls den snabbaste. Det irriterar mig sjuk mycket att inte kroppen är i samma skick som den alltid har varit förr.
Det är hårt att inse. Så jag vägrar ett tag till ;-)

Just nu är jag nöjd med att bara vara med på träningarna.. men ju längre säsongen går så kommer nog matchsuget också... tufft att parrera Js skiftarbete med två barn och innebandyn. Men det är värt ett försökt, för det ger mig så pass mycket tillbaka :-D








Kommentarer
Postat av: marih

Go girl! Kul att vara igång igen. En annan är ju knäpp o fått för sig att börja springa. Göteborgsvarvet 2012 :p Man ska aldrig ge upp hoppet! ;)

2011-09-07 @ 22:02:31
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0