Kan man bli mer obekväm?

Kan man bli mer obekväm framför kameran?





Men jag får skylla mig själv.
Tappar man bort/ någon måste ha snott mitt körkort ;-)
så måste man tydligen ha ett nytt.
Kaaanske inte så roligt att bli fotad en vecka efter en förlossning,
kaaanske inte så roligt att man skrev det fulaste man kunde på signaturen...
kaaanske inte så roligt att behöva stå ut med detta korthelvete i 10år framöver.

Om jag inte går till altaret då förstås och byter efternamn, men det lär ju inte hända när det ligger i Js händer.
Kanske ska påminna honom om att någon annan kanske hinner före? ha ha ha


Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha jobbigt. Tar man bilden rakt framifrån igen? När jag fick mitt körkort skulle man sitta lite snett så att man kunde se örat ordentligt...

2011-03-24 @ 12:43:21
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sanna Marias

å du har så fint hår!

sv: kan göra en ramhead/layout till dig om du vill :P piiiiiiisa cake! ;)

2011-03-24 @ 13:15:16
URL: http://sannamariasblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

tycker inte att det var något fel på bilden, men tio år kan ju kännas länge..men tänk då på ålänningarna (och finnarna) - de har samma bild i 50 (!) år!

2011-03-24 @ 19:17:04
Postat av: Anna

Men han har väl friat en gång redan? Ska han göra det 2 ggr?? :)

2011-03-28 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0