2 timmars Porträttfotografering Bröllop

Andra delen av följetången Helgens bröllop...

Vi fotade i ca 2 timmar. Det var det roligaste jag gjort på länge.
När inte jag fotade skulle jag fotas. Det här med att stå framför kameran är verkligen inte min grej. Men när man känner personen och det är för en god saksskull så gick det jättebra ;-)

Jag sneglade i Evas kamera några gånger och fann de mest härliga bilderna någonsin. Känsla och ögonblick i ett. 
Det vart inga vanliga romantiska bilder där inte...
nej nej.
Humflum.
Men det är så vi är. Jag älskart!! 

Det är a och o att ha en assistent. Reflexskärmar o annat dylikt som ska donas med :-)

TYVÄRR, kommer jag inte att kunna visa fler bilder.
Än.
Det är nämligen en gåva från oss till Brudparet. Dom ska få se det för första gången i färdig produkt ;-)

Sen går jag lös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0