Det nalkas bröllop

Kärlek är så fint, så vackert, så otroligt roligt att få uppleva ;-)




I brevlådan idag låg en väldigt fin, prydlig och påkostad inbjudan, till en bröllopsfest. Jag hade fått en föraning om att den skulle komma i dagarna och var förberedd... å hualigen så vackert det var.
Med i inbjudan fanns det även en digital version med bilder och bildspel på de lyckliga tu.

Jag grät floder. När jag berättat det har jag sagt att jag fällt en tår, för att mildra det hela. Men åhnej. Det rann rann rann rann ner för mina kinder, droppade från käkpartiet, ner i linnet, på brösten och rann sedan vidare ut på magen för att göra en pöl i linnet mitt på magen.
Skaparen av skivan har fått tillåtelse att använda sig av mina bilder och dom fanns där. Ploppade upp titt som tätt och det gjorde hela grejen, att få vara en del av det hela även där ;-)

Gu va jag är blödig. Jag tror inte att detta har med hormonerna att göra utan jag tror att det hade blivit samma reaktion ändå, även ogravid.
Tänka sig, min bättre hälft och bästa vän har hittat den sanna kärleken i en spilevink som är helt otroligt underbar mot henne och honom tycker jag väldigt mycket om.
Kan det bli bättre!?
Ja, det kunde det :-)
När bröllopsplaner började smidas så fick jag äran att bli tillfrågad den där frågan man bara gått och drömt om... 

Vill du bli min tärna? 


Förstååå!!!
Kan man få någonting finare av en vän? Lyckan är fulländad.


Bröllopet kommer att gå av stapeln i juni månad. Såklart är det jag som kommer att få föreviga denna dag med mitt extra öga. Från förberedelser till fest ;-) med mig kommer jag att ha väldens bästa assistent, som ställer upp i vått och torrt, när jag själv måste stå framför och inte bakom kameran. Det är så mycket runt om som måste fixas med ljussättning och skärmar hit och dit, men vi som team kommer att klara detta galant :-D


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! :)

2011-02-01 @ 17:28:10
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Linda ahlström

Jag längtar. :-)

2011-02-12 @ 17:57:25
URL: http://Lindissh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0