Wihoo, länge leve långkalsongeland

img_4547 (MMS)

Wihoo, vad härligt det är här uppe i långkalsongeland! Morgon, middag, kväll går folk omkring i underställ och mjukdressar. Jag har inte ens tittat ner i sminkväskan under denna resa. De enda det är synd om är möjligtvis omgivningen. Ha ha. vi går promenader, äter, solar, leker, badar badtunnan och glor på film på kvällarna. Det är hög mysfaktor!! I morrn är det auktion på schemat :-) löööövliiii!!! Uppdatering motion: har gått 2,7 mil på fem dagar. Idag är det dags igen. Igår var det 5 km uppförsbacke i motvind... Vilket inte var populärt dagen bränslet är godiset typ. Jag vart påtok för bitter och ville mest lägga av efter varje steg jag tog. Men idag är det noll godis och ett högt vätskeintag som gäller!! Tack J för att du står ut med mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt! Vad duktig du är!

2011-04-25 @ 22:38:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0