Vad är det som pågår?

Är det en enorm höstdepression som härjar eller?

En är sur på en för att den gjorde det... 
En är bara bitchig mot allt och alla.
En är bara sur, grinig och bitter, utan att kunna säga varför.
En är elak så det heter duga, men vägrar förklara varför.
En har problem hemma och låter det gå ut över andra.
En pallar inte ärlighet.
En är avundsjuk på en annans vänskap.
En är avundsjuk på en annans situation och ser till att göra livet så surt som möjligt för denne.

En annan är helt slut.
Jag är så otroligt glad att jag jobbar med grabbar.
Tjejtjaffs. Nej fy tusan!
Det finns annat i livet att lägga energi på :-D

Dom som bara är sura och bittra utan att ens kunna förklara varför när jag frågar får skylla sig själva.
Verkar inte ens vilja lösa saken utan bara gå runt och vara bitter.. JA MEN VA DET DÅ!
Jag har visat att jag brytt mig vad mer kan jag göra?

Skärpning!
Raka rör är det som gäller, då mår alla bäst. Inget sandlådetjaffs.
Tala om vad som är fel och lös det istället för att gå och va bitter!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha precis! Det hände faktiskt en vän till mig för ca 1 år sedan. I telefon när dom var påväg till BB Danderyd så blev dom hänvisade till Uppsala för det var fullt! Haha! Ja men precis, dom lääär ha att göra :D

2010-10-18 @ 15:49:02
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha, jag förstår dig Lina! Men jag känner att denna höst, förutom preg.tröttheten, är den bästa i mitt liv hittills! :D Jag är lyckligt hösttrött! :D pussen

2010-10-18 @ 20:25:02
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0