Magen

Magen blir bara större och större.
Herregud, jag har ju åtta veckor kvar.
Det hinner hända mycket på den tiden...
Hejja hejja!!

Magen lägger sig till hööööger,
blir stenhårt upptill,
för att sen glida ner och mjukna till.

Sammandragningar har jag dagligen, många gånger om dagen.
Men så länga jag inte måste stanna upp och genomleva dom så är allt som det ska ;-)

Los Biffo!



Idag, lördag, blir det lite handboll med Elliotten, sen tar vi en tripp till faster Hannah i Västerås :-)
Ska blir myyyys!

Det ska bli otroligt intressant och se hur jag ska ta deras trappor upp till lägenheten.
Dom bor högst upp.
Ichas eller foglossning hela vägen upp?!
Hmm..
Svärmor sa något om att gåbaklänges.
Jag får testa det.


Kommentarer
Postat av: Hannah

galet bra bild, åh vilken fin klänning!!!! Komsikom nuu! Faster läängtar!

2010-12-04 @ 11:30:21
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken bild, jättebra är den! Och jag gillar hålet för stortån ;)

2010-12-04 @ 16:28:04
Postat av: Isabel

Fint! :-)

2010-12-04 @ 17:21:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hille

Vad fin du är:-) Själv känner jag mig bara som jag ätit för mycket bullar och magen bara hänger:-( Var hittade du den fina klänningen? Jag har jagat stan runt idag...vi ska på julfest med pauls jobb på fredag. Dessutom är det SPA med, vem kom på den brilijanta idén med en tjockis som ska med. Ingen bikini för mig inte...tar nog en cola och kollar på när dom andra njuter.

2010-12-06 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0