God Jul alla glada själar!

img_5881 (MMS)

God Jul alla glada själar! Dagen har gått så otroligt fort att man knappt hunnit med att njuta. Inser att de långtråkiga jularna är förbi ;-) ingen rast, knappt nån ro! Men snäll hade jag varit i år iaf! Oj oj oj! Fick det efterlängtade fotbadet jag gluttat på ;-) min älskling e för go! Undrar om det är tillåtet att använda det i det välsignade tillståndet? Någon som vet? Vibrationerna å så tänkte jag på. Hur som helst är det ju typ nu det är som nödvändigast. Hoppas ni andra haft en toppen jul och njutit till fullo!? Puss i påsk


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ett fotbad var du verkligen värd :) Love u!! Puss

2010-12-25 @ 00:45:58
Postat av: Jonas

Sitter här på jobbet och tänker på er hela tiden! Så lycklig att jag har er!

Puss

2010-12-25 @ 00:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0