Huvudvärken har lockat fram en massa skratt

Träning med sprängande huvudvärk
eller vara hemma och sova?

Step up passet som var idag är bara varannan vecka... å jag som längtat :-(
Helgen har varit ett enda Stort Roligt Kaos.
I min kropp har det inte hunnit varit helg än. Imorse när klockan ringde kände jag mig som en överkörd padda.
Den överkörda paddan gick till jobbet, där huvudvärken kom smygande tillsammans med allt annat jag inte hunnit med.
Att hämta den extremt-trotsiga-2-åringen var ingen lek må jag säga. Lille barn.. inte tar han det lugnt och är extra snäll och hjälpsam bara för att sin överkörda padda till mor har lite huvudvärk. Nej nej. (begär inte det heller, bara önskar)
När vi äntligen kom upp för backen och aaaalla trappor hade älsklingen gjort iordning middagen innan han åkte till skolan på morgonen. Den var bara att hämta in från balkongen :-) (den hade fortfarande varit varm när han åkte och det var ju minusgrader utomhus... hihi en finurlig prick jag har till sambo)
Redan iordninggjord midag uppskattades enormt mycket iaf :-)

Så ikväll har jag pillat mig i naveln och slumrat i soffan. Tills dubbelavsnitten av Vänner visades. Jag skrattade halvt ihjäl mig.
Det hade tagit slut mellan Ross och en tjej, som tyckte att det var jobbigt att han väntade barn med Rachel. Ross var inte så ledsen över det. Hur som helst hade han glömt sin favorit-rosa-tröja hos henne. Enligt honom var den blek - lax färgad, mycket viktigt, inte rosa!!! Men han smyger sig in i hennes lägenhet precis innan hon kommer in med kvällens ragg,  så han kastar sig bakom soffan och får ligga där medans dom råhånglar i soffan. Han läser en tidning i väntan på att dom ska börja ta av sig kläderna för att hennes ragg har nämligen Ross tröja på sig (hans hade blivit smutsig och tjejen gav honom Ross tröja) Vips åker den av.. men för långt bort.. så han försöker dra mattan till sig för att nå skjortan. Utan reslutat så han Tar i! Vips blir han upptäckt. men han har fått tag i sin (skrikitgt rosa) blekt/lax-färgade tröja iaf.
Hon frågar förvånat vad han gör där?
Å Ross svarar:
- Ja, om det får er att känna er bättre till mods, så lovar jag er att jag inte tog på mig själv iaf.
Jag döööör. sökte på youtube utan resultat.




Det har tagits runt 1000 bilder i helgen så jag måste sortera och fixa. Det tar sin tid.
Nu ska jag göra mig iordning och hoppa i säng!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0