Lördag

Vaknade med konstig halsont.
Jonas kastade ett par strepsils åt mig och jag fick ligga och dra mig lite lägre, medans han konkade ner med tvätten. Ett perfekt tillfälle för mig att slå på ljudboken :-)

Sen upp, duscha, sminka sig och sen ner på stan. Jonas letade efter en skjorta att kunna ha under kvällens bravader. Han har samlat ihop hela Mickes kompisliga och övverraskar honom i hans lägenhet på Essingen idag. Han fyller 25 nu på måndag. Gu va han har planerat inför denna Surprice. Han fick Mickes pappa att boka in en "middag" med familjen osv.  Å micke stackarn som försökt ragga till sig folk inför helgen han fyller år. Men det var ingen som kunde/ville/ icke hade tid.. hahaha
stackarn.
Men nu är han nog upp över öronen glad :-)
Jonas konstaterade redan påväg in till stan att han hade inhandlat en dyr svett-fläcks-tröja... 1000 spenar för en skjorta?!?! det får jag nästan 4-5 tröjor för.. ? Det gäller ju att prioritera.

Efter en fika med svärföräldrarna tog Elliott och jag
bilen och åkte till Almunge.
Socker-super-söta Alice fyller 4år.
Galet  så stor flikka!! Lisa som tagit upp Viktväktar-takterna
igen hade bakat så det stod härliga till.
Synd bara att hon inte fick njuta av allt det söta själv.
Men det gjorde vi andra med råge :-)
Hon e duktig hon!! Tummen upp till daj!
Jag och Elliott stannade på middag... när man ändå ses
 kan man väl dra ut på det hela lite och verkligen umgås :-)
Det är så kul att se Elliott och Olle leka, underbart,
tänk om dom blir buddies i äldre dar!? :-)




Nej nu är det redigering av bilder på högsta nivå som gäller :-)

Kanske bjuder på ett smakprov lite senare, vi får se.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna

INgen tripp till U-a inplanerad snart?! :) Kram

2009-03-28 @ 21:18:19
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0