Inspiration

Jag fick en idé.
En tanke har vuxit fram.
Tanken har formats.
En längtan efter att få låta kreaktiviteten flöda kanske kan bli verkligenhet!?

Ska göra en mindmapp och se vad jag kommer fram till.

Jag vill jag vill jag vill...

Har jag tid?
Kan jag ta mig tid?
Behöver det ta så mycket tid?

Hobby till jobb.. ja tack! Det är min dröm :-)

Jag ska sova på idén och se hur den utvecklar sig under natten...

Sov sött!
Natti natti



Syster. förbered dig på ett aningen udda samtal :-)
I Have A Dream...
Och jag tror att vi kan bolla idér tillsammans :-)



Kommentarer
Postat av: anna

Nu e jag nyfiken =)

2009-08-11 @ 22:02:09
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marih

Hej gumsan!

Jo hon växer så det knakar kan man minst sagt säga. Men vi ska ses så fort du är tillbaka hem igen. När är ni i nortan igen?



Kramar

2009-08-12 @ 07:44:47
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0