Mycket att stå i

Jonas är iväg och tränar, Elliott sover och jag ska gå ner och ta hand om tvätten. Sen funderar jag starkt på att slumra nån halvtimme. Är så otroligt trött. Seg natt. Det har varit en titta-på-klockan-natt.. varför vet jag inte :-(

Vi har jätte mycket att stå i idag. Köket ska få kakellister, dörrhålen ska få lister, mitt hår ska tvättas, det ska grillas korv, helst vill jag hinna ner på stan en sväng och sen ska vi klämma in att träffa Johanna och Mattias :-)

Nej nu ropar tvätten på mig!

Tjoheej
Godisgrej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill gärna se bilder! ;) har inte fått någon ordentlig bild på ert nyrenoverade kök? :) vad är adressen på huset? jag vill gärna titta :) kramis

2009-04-19 @ 21:03:33
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0