En H H

En Hellyckad Helg :-)

Den började med att jag i fredags fick ett post paket att hämta ut.
I låg min nya bebis.

Jonas var på öl och wiskey-mässa så jag fick sitta helt ensam, en hel kväll och bara pilla på kamerans alla delar. Medans jag samtidigt tryckte i mig en chokladkaka :-)


   

Två av dom första bilderna :-)



Mysfrukost



En heldag med Almungebarnen





Elliott har lämnat kossan till mamma, för att gå på eget äventyr.










I Lisaas hus byggs det för fulla muggar!


Socker-super-söta Alice + en vindruvsklase, odlad av svärmor.


Kommentarer
Postat av: sanna

jätte fina bilder haha du lyckas alltid "capture the moment" som man brukar säga hiih :P

2008-09-30 @ 10:42:17
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Hanna

im back in the game! jättefina bilder. när vi ses nästa gång jag ska ta med mej kameran så du får lära mej lite tips :)

2008-09-30 @ 14:51:07
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0