Mot sydligare breddgrader

I helgen ska jag, Jonas, Lisa och Tobbe åka ner till vår allas, Hölena och Paulan!
Vi ska hinna med en tripp till Ullared också.. det blir till att gå upp i ottan, men vad gör man inte!?

MYS MYS MYS

Lisa har laddat med 1,3 kilo candy och dvdn och jag har laddat med flera säsonger av Medium och filmen kopps + dricka. Kan man få det bättre?!?
Något att mumsa på, titta på och bästa vännen vid sin sida??
Nä.. jag tror inte det!

Puss på er alla där ute i mörkret!!

www.photobylina.com är under konstruktion. Den som väntar på något gott! (Väntar alltid för länge enligt mig)

DA GANG!

 

Paulan... Jag tar inte med mig min bebis så jag hoppas att du har laddat batterina till din. FÖR HÄR KOMMER VI!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

men men! FÖRRÄDARE! Ullared- Du o Lisa- UTAN MIG O EMMA!!?!! Hör o ser jag fel! O inte har jag fått veta nått heller så ingen inköpslista har man åt er! :p

Elliott hemma?

Pussen!

2008-11-27 @ 22:12:26
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/
Postat av: sara

2008-11-28 @ 07:45:49
Postat av: sara igen

jag var tydligen inte så bra på det här men det jag skulle säga var att jag hoppas ni får en mysig helg... sen kan du få ge mig en rapport när du kommer hem om det är värt att åka till ullared eller inte, jag och kusinvitamin har varit sugna ett tag...(ok, nu måste jag erkänna att jag aldrig varit där, nej det har jag inte:)) Stor kram

2008-11-28 @ 07:47:42
Postat av: Hanna

åh ullared, dit ska bi bege oss snart har vi tänkt. barnfritt hela helgen?

2008-11-28 @ 12:23:57
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hölena

Så jäkla otäck den bilden till höger är!!!!!! Känner ni PADDAN???

2008-11-28 @ 19:25:02
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0