Match

Idag ska nätet prassla igen!
Vi ska åka till mina gamla hemtrakter (nu ljög jag lite) men det ligger i närheten, nämligen Rasbo.
Jag känner att jag är på hugget.
MÅL MÅL MÅL!
Jag har bara mål i sikte!

Hjärtat pumpar lite extra... blir alltid taggad över en egen hejjarklack :-)
En mycket fin sådan. Alice kankse får möjlighet att se tant Lina spela innebandy. haha
Jorå det ska bli kul att du också hänger med Lisa... hahaha
*Saknar som bara den*
Men snart ska vi ut på äventyr tillsammans igen. På en liten roadtrip. Ser fram emot vår lilla biohörna i baksätet :-)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hoppas matchen gick bra!

Massa kramar!

2008-11-16 @ 19:22:36
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0