Märkligt

Haha.. Sparris är ju kul!! smart...
Badring... jag har förövrigt övriga somrar simmat i vassen..
men badring låter som en mer social grej att ta till :-)

Fastän att inte veckan var riktigt slut än var jag tvungen att väga mig...
E hade feber och jag behövde hans exakta vikt.
Ytterligare ett kilo minus :-)
Här går det undan!!
Sånt här sporras jag verkligen av.

Men jag måste lätta mitt hjärta...
Den här fasen i dieten verkar farlig.
Nu gör ju inte jag kanske riktigt som man ska...
jag har exkluderat mer saker än vad jag egentligen behöver.
(bara för att jag vart så frustrerad i början)
Jag har inte kännt mig tippentoppen i hjärnan,
det är segt, mina tankar är inte alls där dom borde vara vid rätt tillfälle osv.
Jag tror Eva märkte skillnad... hade inte träffat henne på länge, men vi syntes nu i tisdags.
och hon kommenterade det hela.
Jag hade inte tänkt så mycket på det.
Men men... hur somhelst.
Igår när vi satt vi matbordet, kände jag helt plötsligt att jag inte kunde fästa blicken.
Jonas satt och berättade något som försvann längre och längre bort.
(Jaha, ännu ett av mina tankesvävningar tänkte jag)
Men vips!
Hade jag ramlat ner på golvet med stol och allt.
Att vart så varmt och jag började svettas.
Hmm...
Vad var det?



Kommentarer
Postat av: Hanna

på smällen? eller för lite mat?

2008-03-06 @ 22:51:11
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Lina

Till Hanna:

Neej, jag hade mens förra veckan! för lite mat vette fasiken.. nej snarare för mycket.. haha

2008-03-07 @ 11:12:45
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0