Minnen till musik

Jonas satt och fifflade lite med nå musik han fått från en arbetskollega... massor med skivor. Årets greatest hit´s, från typ 94 och framåt.. oj oj oj vilka minnen som dyker upp när man hör sån musik...

Tänkte väcka några nånna minnen idag :-)


shaggy - It wasnt me
LORD (som Anna m skulle ha sagt) Det är innebandycuper... blod svett och tårar och ett visst litet möte med nån... där vi var helt galna. när jag tänker tillbaka så.. "hua, att vi gjorde det" men kul var det då iaf.. även fast paniken började sprida sig framåt ett tiden. Hur ska vi ta oss tillbaka, taxi jävel!! haha... sen kom det spöken att hälsa på nere i källalokalen där vi bodde.. vi skrek så högt!! och ingen från laget kom ens ut och tittade till oss. En polis bland tränarna var det också.. men nej, vi var helt utelämnade.. hahahahahaha




Uncle Kracker- Follow Me
Oj oj oj.. den spelades minst 100ggr om dagen en period. Jag hade den inte på cd, den spelades bara på radion. SÅ där satt man med fingret på inspelningsknappen på bansspelaren och hoppades att efter varje låt som spelades.. skulle just den här komma!! oj oj oj va med tid man la ner! :-)  Kan texten helt utantill! Såå härlig

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, nej, ine därför :)
massa inlägg jag skrev försvann o lite och blev utloggad o massa. får se om det bättrat sej nu.
har aldrig haft vinterkräksjukan faktiskt (tvitvi) men har sån jäkla nästäppa när jag ska sova att det börjar bli irriterande nu efter 5 veckor. har packat nässpray till förlossningen fast det är emot mina principer. får såna jä*la sår i näsan..
nej nu ska jag jobba vidare på mina 4 inlägg per dag.
kram på dej

2008-01-07 @ 11:01:46
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0