"jul jul strålande jul"

Nu är dina dagar över!! Julen ska bort!! Packa/knyckla ner tomtar och stjärnor i tidningpapper... för att senare om ett år bli upplockat igen. Så ser du ut, år ut och år in. Men det är en sak jag vill ha kvar.. Granen!! Den lyser så fint, det är så mysigt att gå upp på morgonen i det mjuka skenet av julgran. Jag vill ha kvar samma julgran till nästa år.. J gjorde verkligen ett bra klipp där. Perfekt!! Inte för lång, inte för kort. Inte för bred, inte för smal... ser lika dan ut hur man än vrider och vänder på den. Helt enkelt perfekt!! :-)

Farmor var och hämtade upp sitt barnbarn nyss.. han ska få sova över där i natt. Jag och darligen ska gå på bio och sen få en välbehövlig sovmorgon. :-) Jag tror att vi ska se The heartbreak kid... men The Natural Treasure är ganska lockande oxå!! Det är ju lite stenåldrigt här i Norrtan. Man kan inte ringa biografen förrän en timme innan första föreställningen. Det betyder att luckan öppnad halv 6. Och visst, en sak som förvånar mig är att man kan boka via nätet.. men det funkade inte för mig idag:-( sidan vart bara svart!! *morr*
Så man kan säga att jag/Vi ska på Date ikväll.. mysigt..
Och NEJ.. nu tänker alla.. aha, åh, vad ska dom hitta på mot kvällningen då?! å NEJ.. här går sova in på första plats. Första prioritet! från min sida iaf... får se om jag får några invändningar.. haha

Tänkte på det idag.. Var ju på min andra innebandyträning igår :-) det är verkligen kalas kul att spela igen.. röra på fläsket lite ;-)
jag ligger fortfarande otroligt efter i teknink och spel (skott å så) men spelsinnet sitter där det sitter :-)
Folk sa "kul att du är tillbaka, vad roligt att se dig igen" Jo jo.. tänkte jag.. dom hade väl inget att säga, bara för att säga något:-/
Eller ska jag ta åt mig? att dom verkligen menar det? Ja.. dom saknar ju folk så nått kanske jag kan tillföra!?
Jag blev förresten frågad om jag ville spela i helgen.. "å nej, sakta i backarna" fläskberget/knubbsälen är inte spelklar än. Det har jag inte tänkt att bli förrän nästa säsong.Då laget ska ha tagit oss till div 2 igen :-) hihi
Knubbsälen ska bli till en smärt och smidig gråsäl först!! haha

East 17 Feat. Gabrielle
En gammal dänga som dykt upp i hvudet på sistone!! Man blir så glad när man gått och funderat på en låt, så länge och inte vetat vad man ska söka på. Men nu dök den upp :-) vad har du för minnen till den här?




ps. Livets stora gåta... är att älska glömma och förlåta!

Kommentarer
Postat av: Micaela

hmm... jag älskade den här låten när den va ny, men nu satt jag mest och irriterade mig på hennes lugg??

2008-01-11 @ 17:19:15
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vet, de smakade gott också :) Men jag glömde lingonen. De skulle ha passat jättebra till det brödet!

2008-01-11 @ 17:22:48
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

hur var det igår? *nyfiken*

2008-01-12 @ 12:35:23
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0