Mormor gråter och Livet

Gu vad den här påminner mig och högstadiet...
Har vi gjort en pjäs av den här???
Hjälp mig!




Av och med Jonas Gardell

Här sitter man med ett par suuuper sköna innebandysoccs... ena riktigt gamla!
Ett par utslitna leggings och peakmunkjackan. I handen har jag en wåffla från gårdagens middag.
När jag kom över Mormor gråter, kom jag genast att tänka på LIVET, som jag var med Jonas familj och tittade på i Stockholm, första julen vi var tillsammans. På cirkus eller nått sånt. Jag dooooog av skratt. Efteråt har jag försökt att återberätta det där med krokodilen... som jag verkligen tjööööt av skratt över...

Jag gråter... gungar fram och tillbaka och det har spridit sig wåffla runtikring hela mig. Det här är liiiiiivet!!
Ni alla vet ju att vissa saker absolut inte går att återberätta...
SÅ VARSÅGODA
Det är sååå värt det, att titta sig igenom hela :-)


 
Av och med Jonas Gardell

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha tomteluvan ville bara sitta kvar den dagen. På julafton va det kört.... =)

Ha de bra!

2008-12-28 @ 13:37:20
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej var det inte mellanstadiet?? Har ett minne av att jag sett den i matsalen på storvretaskolan :)

2008-12-28 @ 20:24:48
Postat av: Link

Vet att Lisa, Pernilla m.m. gjorde denna i mellanstadiet. Kommer väl ihåg när Erik Nordström skulle spela alla roller i TV:n och gjorde fel röst på tomten och dockan från tomteverkstaden, och det var Pernilla som var mormor

2008-12-29 @ 19:28:16
URL: http://dryorophus.blogg.se/
Postat av: Lina

TACK!!!!!

Det var så det var!! :-)

haha.. det var tider det :-))

2008-12-29 @ 20:42:58
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Marih

Hej gumman....vi gjorde en pjäs på mellanstadiet..sååå jädra skoj. Har manuset hemma som vi gjorde om lite :p Suuuper skoj!

2008-12-30 @ 17:01:24
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0