Vem e jag? joo...

Entusiastisk, kreativ och idealistisk. Kan göra nästan allt som intresserar mig. Socialt begåvad. Måste leva sitt liv i enlighet med mina värderingar. Entusiastisk inför nya idéer, men blir uttråkad av detaljer. Flexibel och öppen för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Passar inom områdena som:

Skådespelare (jaoo, Why not??)
journalister (nej hua)
skribenter,
musiker
(sjunger mer än gärna)
konstnärer (anser jag att jag redan är),
konsulter ( har jag redan arbetet som, trivdes i sitsen :-) 
psykologer (rådgör gärna med mig, lovar att lyssna och ge råd) 
entreprenörer( vad exakt gör dom?)
lärare (pappa tjatar, men NEJ) 
personalvetare (Ja, det har jag t.o.m funderat på att börja plugga till) 
politiker (gick visserligen Inernationell ekonomi och politik på gymnasiet, men NEJ)
diplomater (flascha runt i snygga bilar, JA tack!)
TV-reportrar (spännande)
marknadsförare (absolut!!! har ju lite utbildning i ämnet tom)
forskare (varför inte, spännande jobb)
säljare (jovars)
artister (inga probelm, ett kontrakt TACK!) 
präster (inte riktigt min grej)
PR-ansvariga (kanske det)
sociologer(lååång utbildning)
socialarbetare (nej, tack)

DET VAR GALET VAD DETTA TEST STÄMDE IN PÅ MIN PERSONLIGHET!!!
Gör det själv vettja.. får se om det stämmer lika bra in på er??
http://se.41q.com/


Kommentarer
Postat av: Hölena

sjunger mer än gärna jaaaa:-) AAAAAND AAAAAAAAAJJJJJJ WILL ALWAYS LOVE YOUUUUUU:-) Jag dör i skratt:-) Hoppas ni mår bra. Puss å kram!

2008-08-10 @ 23:09:56
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Hanna

gjorde testet. må hända att det stämmer på vissa punkter (enligt mej själv ska tilläggas ;) men jag låter som stans tråkigaste människa, haha. kram

2008-08-12 @ 16:13:41
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0