Min Doris

Nu är det på tiden och dax att ni blir presenterade för vår självmordskatt, som så fint hoppade ner tre våningar från balkongen. Och överlevde galant... Att hon vart skrämd av en motorsåg kanske är värt att nämna. Annars hade hon nog hållt sig innanför balkongräcket.

Hon är verkligen en tok-mysig-spillevinkkatt, med lite fullifaan i.

Hennes specialité är att tassa ner saker och ting från bord, bänkar och hyllor. Hon tar tasse och svuuuungar till!!
Vips ligger saken på golvet, hon hoppar ner, luktar lite och går därifrån.
Det är inte ett dugg kul när det är någe dyrt och heligt som hon tassat ner :-( det har hänt allt för många gånger att det har sagt KRASCH!!
Hon kan inte jama (knorrar), hennes svans är som en samojedhunds... rundad för att svanskotan hennes bröts tydligen under födelsen.

image263

Varje plastpåse måste provliggas eller det behöver inte ens vara en plastpåse. Det kan vara en tröja, en filt, en strumpa, en skål.



Kul att få hem nya vagnen och hittar dom här små liven där... såklart allt ska provliggas.
Nu rör dom inte en sak som är Elliotts. Det är heligt. (som tur är)


Ingen ställning är omöjlig.


Det bästa hon vet att få ligga PÅ matte vid sängdax.. då får vi "våran stund" på dygnet. När jag rullar eller vänder på mig så klättrar hon... jag har försökt att bli av med henne.. men det funkar inte.

image262

-Doris, Du
-Du, Doris

Så nu känner ni varandra :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

doris, du.. haha..

2008-04-16 @ 17:02:08
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Eva Peva

Gullungen! *nutt*

2008-04-17 @ 10:05:20
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0