Signes och celebert besök

vi har hunnit med mycket idag... redan :-)
Jag och Elliott gick upp i morse, duschade och gjorde oss iordning. Jonas åkte och pumpade muskler. Sen släppte vi av pappa Jonas på arbetet och vi fortsatte mot Signes. påvägen dit stannade vi och gjorde en snabbglutt in i Beas nua badrum. Mycket vajjert!! Härligt med inspiration ;-)

Väl på Signes pysslades det mest. Tack Liselott för att jag fick låna din handstil ;-P
Elliott försökte busa till det med nya kompisen Valdemar, men han var en aningen blyg... bättre lycka nästa gång.. hihi ;-)
Jag hängde upp mitt visitkort bredvid tavlorna, som visst fick hänga kvar en lite längre tid än utlovat... Det var kul!

På hemvägen påminner min mobil mig, om att jag har åtta missade samtal och 5 mess?? Wierd.
Det var jonas, pappa, anonym och Amela som försökt få tag i mig. Jag ringde upp Amela och hon råkade befinna sig i krokarna, så hon svängde förbi en snabbis. På den lilla snabbisen lyckades jag kränga på henne mina offer här hemma. Jag har försökt att dödat dom i snart 2 år. Men dom vägrar! Sen har jag gett dom en skvätt vatten när jag ändå sprungit förbi med kannan, om det funnits någe vatten kvar. Dom fick hon med sig hem. Hon har tydligen aldrig lyckats hålla en blomma vid liv förrrut. Men nu har jag gett hemme en utmaning. Haha.. hon är duktig om hon inte lyckas med dessa palm/träd liknande varelser.. haha

Elliott slocknade innan vu hunnit ut på vägen från Signes och han sover än. Ska väcka honom om et tag, för då ska vi hämta pappsen och prova regnställ. Sen bär det iväg mot Almunges familjesammankomst, Lisas 26 bast ska firas.

Simma lugnt! Har hört att det ska bli finväder i möra. Längtar som ett barn på julafton efter lite solstrålar på min kropp!


puss å hej


Kommentarer
Postat av: Lise-lott

hum...dagen blev ok. slutkassa på drygt 300...ha ha ha

Valdemar tinar nog upp. Han sa att han träffat Elliott idag så jag antar att han hade trevligt bara genom att titta, som vanligt!

Tack för besöket! kan du/ni inte komma varje lördag...:D kram kram

2010-04-10 @ 17:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0