Jag erkänner

Med handen på hjärtat erkänner jag att fuskade idag... O där med basta!

Det första riktigt söta på två veckor stoppade jag i munnen idag!
Ajabajja! Jag veeet!
M e n ni vet...
Bakverk och jag...
Vi går liksom i ett...
Det bara vattnas i munnen, så att det nästan rinner över ;-)
Då är det dags att ta sig en bit, enligt mig, annars kommer jag gräma mig sen att jag inte smakade... Och nu ångrar jag inte ens mitt misslyckande!

Jag erkänner och går vidare! Det blir till att röra på fläbbet extra mycket i veckan.

Klart man ska fira storkens nerkomst med dunder och brak!

Grattis Hannah, Johan och Vidar till den fina lilla killen!

Välkommen in i familjen Olle!


Kommentarer
Postat av: Hannah

ja de r ju klart man ska - fira alltså!! ;-)
fina bilder! otroligt bra att fånga hans vaknaperiod på bild nr dom är så sällsynta!! :-D
tack för presentera o att ni kom!! :-)

2012-09-17 @ 22:34:25
URL: http://endag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0