Har jag fuskat?

Undrar om det är kolhydrater i snor, i sådant fall har jag fuskat hela veckan. Hujedamig va med snor min kropp har producerat... Och det jag inte snytit ut har såklart tagit bakvägen ner i svalget...

Det är så tyyyyyypiskt att man precis i träningsstart får sig en schotta-blängare av världsrang i förkylning. Det hör liksom till på något sätt?!

Jag nästan längtar ner till Blå Herren! Han hänger i gymmet och bara väntar på att få bli slagen, sparkad och hatad. Förut har jag mest föraktat sånna som honom. Men efter att vi blivit presenterade för varandra tog jag mod till mig med extra vikter i händerna och pang-pang-pang!! pang-pang-pang!!
Jag har väl aldrig kunnat trott att jag kunde måtta ett slag...!? Slåss?? Jag?? Nää?!
Men någon gång kanske det kan vara bra att ha försökt iallafall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0