Skiftarbetande trebarnsmamma

Oj oj vad jag kommer att åldras i förtid!

Ett hektiskt oktober började med nattpass torsdag- söndag... Sedan försöka vända på dygnet för att jobba dag dag dag. En nattsömn på 4 timmar är inte att leka med... J a g blir inte att leka med... Ha ha ha ha

Plus att J gick och blev sjuk, med hög feber och halsont. Då skulle busarna se honom... Oj oj oj!
"Känn i min panna!", hackar tänder...
Föd barn för bövulen!
Nej då, jag har även tagit väl hand om honom. Handlat, trugat i honom vätska, sett till att han tagit sina piller på klockslaget, (vaddå behöber man ta piller för att må bättre?) bäddat ner honom, lagat mat, hämtat/lämnat på dagis, lagt barnen och plockat i hemmet. För att tillslut sjunka ner i soffan bredvid svettlökskarln som ångar medicin eller hackeli- hackspetten som vill att man hämtar duntofflorna. Det lite positiva med det hela har faktiskt varit att JAG har haft kontroll på kanalväljaren. Han har till och med tittat på Medium med mig, där skrevs det historia! Med massor av kärlek börjar han nu återhämta sig från döden ;-)

Snart en ledig helg t i l l s a m m a n s!!
Hög mysfaktor på den! Trots en massa måsten... Ved måste hämtas och staplas och buskarna J klippt ner måste fraktas bort... Vi ska även hinna med att träffa nära och kära! Mattias o Johanna är bokade på lördag och syster med hennes nya boyfriend är bokade på söndagen :-D längtar!!

Peace!


Kommentarer
Postat av: J

Tack för att du finns hjärtat!! Och att du framställer mig som en riktig karla-karl*not* ;) ha ha ha

2012-10-10 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0