Mina söner

Den stora puddingen saknar jag så att det gör ont i magen! Har har varit iväg på en semesterweekend med farmor och farfar upp till deras hus i Bydalen. Jag vet att han har det alla tiders... Han får 100% uppmärksamhet och det gör honom enbart gott! Han badar badtunna, åker längdskidor och är på auktion. Imorrn kommer han hem... Då vet jag vem som kommer vara upp över öronen lycklig... Om inte jag.. Så hans lillebror :-D

Som inte är så liten längre... Den stora lilla killen 1,5 år beslöt sig att ta sin an spjälsängen i morse. DUNS och gallskriik!!! Plask ner på golvet. Kan inte förstå hur han gick till väga... Men han klarade ju sitt mission men inte med elegans och bravur... Ur sängen kom han ju... Men huvva, han kan ju bryta nacken. Hemska hemska tanke! Lilleman du är för liten, lugna ner dig ett par hekto, eller varför inte ett kilo?!
Det blir att klä in golvet med kuddar och madrasser. Så får det bli!
Lillevän, var liten ett tag till ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0