Sanerar barn från dagens upptäksfärder

Ännu en dag med korvstoppning.
Ska inte tjata hål på er med det...
Vill bara nämna att vi idag startat med juridiken kring vad polisen har för befogenheter och vad det blir för påföljder på vissa straff.
Ibland kan man tro att syret är påväg att ta slut i rummet... Folk gäspar och försöker hålla ögonen åtminstone på halvstång ;-) hi hi
Men det här måste jag lära mig... Det är liksom en del av mitt arbete nu :-)

J sköter det här med pappalivet bra!
Han är i fullfärd med maten när jag kommer hem, barnen är nästan hela och väldigt orena.
Det orena tyder på aktivitet, vilket är bra ;-)

Han fixar och donar med vardagen som en riktig hemmafru!! Hi hi

Ikväll är han iväg på träning och fotbollskväll.
Det är han värd!

Här hemma badas det för fullt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0