Dumma dumma

Dumma dumma dumma dumma...
infektion som satt sig i ögonen.

Nu är jag less! Sedan i torsdags du bråkat med mig.

Jag har missat viktig information på utbildningen, inte fått sova gott om nätterna, jag har inte kunnat pussa på mina barn och sambo i samma utsträckning som jag brukar och du har hämmat mig i helgens bravader.

Jag har sköljt och smörjt med det bästa från apoteket... Suttit med solbrillorna på lektionen för att slippa kisa i dagsljuset...

Men nu sörru! Nu ska du få så du tiger!
Nu är det krig!

Mot la Akute och el Doktores!


Kommentarer
Postat av: Danne

Fan va du måste ha supit igår :)

2012-05-13 @ 12:34:44
Postat av: jenny

Åk till badhuset! Klor e jätte bra. Så BADA!

2012-05-13 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0