Skräckslagen med kalla kårar

Anton fick en badleksak i födelsedagspresent. En flodhäst som sitter i en båt och trampar och sjunger "dumm-tumm dä dumm-tumm".

Idioootleksak!

Igår kväll, J jobbade natt, hade jag precis släkt lampan och blundat.
Då hör jag ett välbekant "dumm-tumm dä dumm-tumm". Kalla kårar och miljoner tankar far genom huvudet. Hela melodin spelas...

Antingen häckar någon läskig varelse i badkaret eller så har manicken bara fått fnatt.
Antagligen, i min hjärna, är det så att det verkligen sitter en hemsk varelse i badkaret som snart ska mörda oss...
Någon har allafall tryckt ganska hårt på knappen.
Jag ligger kvar en stund. Funderar på möjliga tillhyggen i min närhet att kunna försvara mig med.

Då... EN GÅNG TILL ljudar det "dumm-tumm dä dumm-tumm" ifrån badrummet. Jag som redan ligger på helspänn flyger säker två decimeter från madrassen.

Fuck! Det spökar...
Jag försöker att le för mig själv... För spöken finns ju inte. Det vet vi ju alla.

Men ändå.
Det känndes inte ok!

Lätt att somna sen eller?
Öh nä!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja jo. Jag förstår ju vad du menar.. Haha! Men kan inte låta bli att släppa det. Jorden vet ju som sagt inte datum så att det är den 21 dec blev det bara för att människan använder sig av år och datum. Jag hoppas inte iallafall att det händer :D haha!

2012-03-20 @ 07:59:05
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Joss

Tror den kan va köpt på Öb.. är en sån leksak man trycker på så fort man går förbi ;)

2012-03-20 @ 08:44:19
Postat av: Hanna

Läbbigt. Hänt mej med med en jäkla bil. Den åkte ut sen.

2012-03-20 @ 10:32:02
Postat av: Sophie

Jag fick massa kalla kårar längst ryggen.

Fy fan va obehagligt!

Ta ut batterierna kanske å säga att den nog gått sönder!?:)

2012-03-20 @ 18:27:06
URL: http://favvosojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0