Nattsudderi

Anton har precis vaknat sin 04 sväng.
Jag tänder lampan, kliver upp, stödjer på benet och märker att jag har sådär MEGAont i benenet som jag hade när jag var liten. Växtvärk heter det sa doktorn ända till jag blev 18 år...
Sen blev det andra bullar... Sjukgymnastrehab. För korta leder, blaha blaha. För mycket idrott under värsta växtperioden heter det nu!
Denna jordiska värk brottas jag fortfarande med.
Nattetid!

Ett tag var min kropp helt resistent mot alvedon för jag tog det påtok för ofta. Nu har jag tagit en ipren och väntar på att värken ska fade away.
Det tar exakt 14 min innan man känner första smärtlindringen.
Benet angrips av iprenens militäriska styrkor som krigar mot smärtan...

Nuså...

Nu börjar det likna någon.

Nu ska jag bara kunna somna om ockaå...
Man känner att det värker men udden är borta...
Antagligen belastat det fel på träningen ikväll. Det får jag lida för nu...

S n a r k

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0