Helg

Helgen rinner iväg med rasande fart. Nu är snart Js tvåveckors ledighet över.

Back to vardagen igen :-)

Igår var det match för min del.
Förlust med 6-4.
Mindre bra. Men det var en rolig match att spela :-) jag, den inristade backen fick spela på top. Jag han åstadkomma ett mål och två ass. Helt otroligt kul :-)

På kvällen kom Mattias och Johanna och kollade på melodifestivalen.
Rätt låt vann!
Kl 00 tittade jag förvånat på klockan. TOLV?! jag själv hade gissat på runt tio- elva tiden! Tiden går fort när man har roligt :-)
Vi hade massor att prata om!

Idag söndag blir det promenad i det fina vädret. Till middagen får vi gäster. Antons gudmor med sina småstjärnor ska gratta honom :-)

Nu ska jag slänga ihop en kladdkaka speciale ;-)

Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: william

kladdkakan såg otroligt gott ut:D



SV: Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Scream" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-11 @ 22:21:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0