Elliott 5 år

Idag är det Elliotts dag!

Fem hela år..!! Det är helt otroligt vad tiden rinner iväg. Kan inte förstå att det var fem hela år sedan han kom till världen. Han har väl alltid funnits här?? ;-)

Du är ödmjuk, glad och positiv.
Älskade unge! Om du visste hur lycklig jag är att ha dig i mitt liv :-)

Idag blir det hamburgare till middag, det har han själv sett till!
Och ikväll kommer gratulanter som vill uppmärksamma honom på hans dag. Det blir fullt hus :-)

Hej å hå, ingen rast, ingen ro, här ska bakas :-D i löööv it!!
Tårtan till dagis är levererad och klar, nu ska jag ge mig på tårtan till ikväll!

Grattis grattis än en gång mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0