BILD BOMB

Nu vet jag varför inte bloggappen fungerar.. en bugg i systemet... enligt blogg.se

Min blogg ska tydligen flyttas till en annan plattform och när den gjort det kommer appen att vara kompatibel med bloggen.

I hope!

Nu tror ju inte jag det... för när saker och ting gäller mig så är det alllllllltiiiiid lite mer krångligare... det ska aldrig bara få gåvägen... nej nej. Stök å bök! Alltid!

Jag har så sjukt mycket att skriva om... nya jobbet, hirarki, semester, bruce... än har jag inte blivit avväljd från bloggen... JAG VILL SKRIVA!!! :-D

jag bjusar på lite oredigerade semesterbilder så länge ;-)













   

 





 



 

 

 

 

 

 





 

 










Kommentarer
Postat av: faster/syster/svägerska

åh vilken fin bild på er alla fyra!! blir alldeles glad o varm!!!! :-))

2012-08-02 @ 03:26:01
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Underbara bilder!!! :D

<3

2012-08-02 @ 10:55:16
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Fru H

Fina bilder! :)

2012-08-04 @ 17:42:37
Postat av: Bea

Gud vilka fina härliga bilder:)! Man saknar sommaren så himla mycket...

2012-10-10 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0