Still going strong

På den här sidan är jag enväldig härskare :-)

Jag bestämmer vad som skrivs, jag bestämmer hur den ska se ut och jag bestämmer vilka kommentarer jag vill som ska synas :-D

Bra va??

Och om det inte passar så vad gör man här?

Helst skulle jag bara vilja ha läsare som gillar det jag skriver... Men så är inte fallet. Och det får jag ta eftersom att jag väljer att lägga ut endel av min värld på nätet såhär.

Men den positiva responsen är way högre än den negativa... Så I am still going strong!! Hi hi






Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl!

2012-01-22 @ 09:44:56
Postat av: Anonym

you go girl!

2012-01-22 @ 14:16:00
Postat av: Åsa

Diggar din blogg!

Tål man inte det du skriver kan man surfa vidare !!!

2012-01-22 @ 21:03:12
Postat av: Anonym

Men va? Vad är där inte att gilla? Skicka ev negativa kommentatörer till mig du så ska jag " prata" med dem.., // La Vör

2012-01-23 @ 07:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0